DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

Pokud jste zaznamenali nestandardní chování svého přístroje, nebo jej potkala nehoda, bude potřeba tento přístroj reklamovat.

Důležité informace naleznete zde i kapitole V. obchodních podmínek obchodu topocenter.cz .

Obchod ifise.cz využívá pro příjem a vyřizování reklamací vlastní servisní středisko, jehož adresu a kontakty naleznete níže.

Z toho nemusíte mít žádné obavy, jak naše servisní středisko, tak i samotný obchod jsou na stejné adrese, kterou také naleznete uvedenou níže. Servisní středisko při obchodu topocenter.cz .

A nyní důležité pokyny k samotným reklamacím:

– Vždy doporučujeme nás o závadě či problému informovat předem na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu. Některé stavy či závady není nutné k reklamaci zasílat či předávat, ale lze je vyřešit i na dálku, což šetří peníze i čas oběma stranám.

– Pro veškerou komunikaci, která se Vaší reklamace, opravy či technického dotazu týká, prosím použijte pouze kontakty níže, které jsou na naše servisní středisko. Zde jsou pracovníci připraveni Vám pomoci s Vaším problémem či dotazem.

– K zasílanému zboží prosím přiložte vyplněný reklamační formulář – tzv. přijemku. Tu naleznete ke stažení dokumenty ke stažení. Případně ji zašlete na email uvedený níže jakožto podepsaný scan.

– Důležité upozornění – před uplatněním samotné reklamace je nezbytně nutné odebrat telefon z Apple ID v případě iOS, nebo odstranit zařízení z Google účtu u systému Android, případně deaktivovat účet přímo výrobce (Xiaomi, Samsung,..). Stejně tak nelze reklamační řízení zahájit, pokud máte aktivní ochranu přístroje gestem, otiskem, pinem, apod., v tomto stavu je naprosto nepoužitelný pro jakýkoliv servisní zásah!

– Jako adresu pro zaslání zboží k reklamaci použijte pouze korespondeční adresu servisního střediska, kterou naleznete níže. Na jiné adrese nelze zboží k reklamaci přijmout (viz také kapitola V. obchodních podmínek).

– Vždy doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním, či které zaznamená jeho nestandardní chování. Mějte prosím na paměti, že mnoho závad není zjevných, a tak nám tento Vámi pořízený materiál může pomoci v odhalení příčiny závady, což ve výsledku opět urychlí vyřízení samotné reklamace.

Servisní středisko pro topocenter.cz

Servisní středisko:

Filius & Investments SE

Kontaktní adresa:

Jihlavská 74

140 00 Praha 4

– Po-Pá -po předchozí domluvě

Servisní infolinka: +420 775 423423

– Po-Pá 9:00-19:00

Email: reklamace@topocenter.cz

Korespondenčí adresa :

Nesvadbova 18/555včetně obchodních