PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST GSL – SLUŽBA GSL

Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.

V den expedice Vám dopravce oznámí číslo balíku, přibližné datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou). Toto oznámení Vám bude doručeno emailem a SMS na kontaktní údaje z objednávky.

Zásilku je možné osobně vyzvednout na depu samotného přepravce či v síti odběrných míst, tzv. ParcelShopů.

V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení Vaší zásilky.Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu, případně telefonickou domluvou s řidičem. Stejně tak je možné měnit dispozice doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu GSL.

V případě neúspěšného doručení Vám řidič zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST DPD -SLUŽBA DPD PRIVATE

Doručení do druhého pracovního dne ode dne podání.

Oznámení o doručení zásilky s jejím číslem a částkou k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou) Vám bude zasláno prostřednictvím SMS a e-mailem den předem společně s přístupovými údaji do webové aplikace DPD Kurýr.

V den doručení pak obdržíte i hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí. Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail, či přímo ve webové aplikaci (zde je možné měnit i další dispozice týkající se doručení).

Dobírku lze uhradit v hotovosti u řidiče přepravní společnosti.

U každé zásilky mohou proběhnout až tři pokusy o doručení

– v případě neúspěšného doručení Vám zanechá kurýr na místě oznámení (tato informace bude také zaslána emailem).

Zásilku je možné si (po dohodě) vyzvednout také osobně na odběrných místech, tzv. Pickupech.

Více na dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz

ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

Česká pošta doručí Vaši zásilku do 48 hodin od potvrzení odeslání Vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR.

Cílovou poštu si můžete vybrat sami v rámci objednávky.

Při objednání zboží je nutné uvést Váš telefonní kontakt a e-mail.

V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem jeho doručení na zvolenou pobočku.

Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

Oznámení o doručení zásilky Vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem předem.

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím online formuláře, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete měnit dispozice pro svoji zásilku.

Zásilku lze přeposlat například na jinou poštu.

Dobírku lze uhradit v hotovosti na přepážce České pošty.

Standardní úložní doba na poště je 7 dní, v případě jejího neprodloužení je poté zboží vráceno nazpět.

VÝDEJNÍ MÍSTA ULOŽENKA

Doručení zpravidla do 2-3 pracovních dnů od objednání.

Poté, co od nás přepravce obdrží podklady k zásilce, zašle Vám e-mailem adresu zvoleného výdejního místa a kód pro sledování zásilky.

O předání zásilky dopravci Uloženka Vás budeme informovat e-mailem.

V okamžiku, kdy bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle Vám přepravce heslo pro vydání zásilky prostřednictvím SMS a e-mailu.

Úložní doba na výdejních místech Uloženka je 7 pracovních dní s případnou možností prodloužení o dalších 7 dní.

Dobírku lze uhradit v hotovosti.

Kompletní seznam více jak 1200 výdejních míst Uloženka s dalšími informacemi naleznete https://www.ulozenka.cz

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ NA PROVOZOVNĚ V PRAZE – Kačerov

Vyzvednout objednávku v týž den, kdy byla provedena, je možné pouze u zboží, které je SKLADEM (v opačném případě, či pokud není v poznámce objednávky upřesněno, kdy si zákazník chce DOSTUPNÉ zboží vyzvednout, je telefonicky kontaktován pro další upřesnění).

Adresa provozovny je náměstí Jihlavská 74 Praha 4

Zboží lze vyzvednout ihned po vyřízení objednávky a jeho přesunutí na výdejnu, o čemž budete informování emailem.

V případě, že si jej nestihnete vyzvednout ve Vámi uvedený/telefonicky domluvený termín, zůstává pro Vás rezervované jeden týden.

Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě či po obdržení e-mailu s potvrzením o přesunutí zboží na naší výdejnu a je možné jej využít pouze v pracovní dny od 10. do 18. hodiny.

Objednávku lze uhradit HOTOVĚ na místě, či formou před platby (o připsání částky na náš účet Vás budeme informovat telefonicky či prostřednictvím SMS).

Platba v hotovosti není v tomto případě považována za dobírku. Možnost paltit kartou Při přebírce již předem zaplaceného zboží můžete být vyzváni k předložení osobního dokladu (občanského průkazu, řidičského průkazu či pasu).

PLATBA NA DOBÍRKU

Platbu dobírkou lze využít v podstatě při všech druzích námi poskytované dopravy, pouze s výjimkou osobního převzetí na provozovně.

Doběrečné tak akceptuje jak přepravce GSL, tak i DPD, Česká pošta i Uloženka.

Příplatek za dobírku je stanoven na 49 Kč s DPH.

Tato částka bude v případě volby platby na dobírku uvedena přímo v objednávce.

Doběrečné je placeno pouze na jednu zásilku bez ohledu na množství objednaných produktů v rámci objednávky.

Při platbě doběrečného se řiďte pokyny poskytovatele zvolené dopravy a mějte pro něj přirapravenu alespoň přibližnou hotovost.

Někteří přepravci umožňují platbu doběrečného platební kartou. Náš obchod tuto možnost nijak nezpoplatňuje. Pro bližší podmínky platby kartou u zvoleného přepravce se prosíme informujte u tohoto přepravce.

PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM

Veškeré pokyny pro platbu převodem na náš bankovní účet obdržíte emailem po přijetí objednávky samotné.

Náš bankovní účet je veden u KB.a.s.

UPOZORNĚNÍ: Zboží je expedováno až ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet. Tento fakt může mít za následek zpoždění dodání zboží cca o 1 pracovní den.

Přijímáme pouze platby v Kč, pokud byste si přáli provést úhradu v jiné měně, prosíme dejte nám toto vědět předem.

Obchod topocenter.cz platbu za klasický bankovní převod nijak nezpoplatňuje, provedená platba však může být zpoplatněna Vaší bankou.